آموزش قوانین ثروت آفرین و جذب ثروت ... روانشناسی ثروت و خودشناسی

ورود شما به این سایت طبق مشیت الهی بوده و هرگز اتفاقی نبوده است.به گروه ثروت بساز خوش آمدید.در این سایت، قوانین جذب ثروت و مشیت های ثروت آفرین را فرا میگیرید و باورهای ثروت ساز را جایگزین باورهای قبلی خواهید کرد.کسب پول و ثروت از رهگذر قانون جذب و خودشناسی

محل لوگو

فایل سابلیمینال متعادل کننده ی قدرتمند چاکرای ریشه _ اول


فایل سابلیمینال متعادل کننده ی قدرتمند چاکرای ریشه _ اول

گوش کنید و چاکرای ریشه را متعادل کنید.

توضیحات سابلیمینال فرمول قدرتمند متعادل کننده چاکرا ی ریشه

این فرمول برای کمک به بهبود، تعادل و انرژی بخشیدن چاکرای Root ایجاد شده است. کلمه سانسکریت Chakra به معنای واقعی کلمه به چرخ یا دیسک ترجمه می شود و در حال چرخش مراکز انرژی هستند. هفت چاکرای اصلی وجود دارد که برخی از نویسندگان در مورد ده و حتی دوازده چاکرای اصلی صحبت می کنند. ما به طور کلی روی هفت سیستم چاکرای اصلی متمرکز خواهیم شد، اما فقط چاکرای اول در این فرمول خاص حال حاضر.

چاکرای اول در زبان سانسکریت به عنوان “Muladhara” شناخته شده است. به معنی “ریشه”. مولا به معنی “ریشه” و “adhara” به معنی پشتیبانی است.

چاکرای اول نیز با نام های: “Root Chakra” ، “Base Chakra” شناخته شده است. چاکرای 1 در بین مقعد و دستگاه تناسلی در پایه ستون فقرات قرار دارد. این چاکرا در رابطه با جنسیت جسمی قرار دارد زیرا در جایی که ویژگی های جنسی جسمی یا دستگاه تناسلی قرار دارد.

از آنجا که رابطه جنسی بدنی به بازسازی می پردازد ، چاکرای 1 نیز به اصل بازسازی می پردازد.

این چاکراها همان جایی است که شخص به زمین متصل می شود و این پشتیبانی پایدار و زمینی را به خود جلب می کند. این شما را به محل تولد ، فرهنگ و مبانی شما مرتبط می کند. با غدد فوق کلیوی مطابقت دارد. رنگی که این چاکرا از آن ساطع می شود: RED قرمز تند است و پایه و اساس افزایش انرژی کندالینی را تشکیل می دهد.

سایر توضیحات سابلیمینال فرمول قدرتمند

ویژگی های متافیزیکی چاکرای اول شامل: بقا، زمین گیری ، تملک های مادی ، معیشت و رفاه ، اراده برای زندگی در روی زمین

مزایای جسمی: غده های آدرنالین را به منظور متعادل کردن انرژی این غدد هدف قرار می دهد. از نظر انرژی باعث تقویت نشاط ، اراده روی زمین ، اتصال به زمین ، احساس حمایت از خود و امنیت و احساس زمینی می شود.

این فرمولاسیون شامل فرکانس های بیشماری ، انرژی برنامه ریزی شده ، مانترایی مانند “LAM” ،
سنگهای قیمتی و ارتعاشات شفابخش کریستال Red Jasper ، Red Garnet ، Raspberry Quartz ، Ruby ، Red Aventurine ، Black Tourmaline ، Red Carnelian ، Smokey Quartz & Black Obsidian است که همگی در این زمینه کار می کنند. چاکرای ریشه ای سالم است و به ویژگی های عدم تعادل ذکر شده در زیر کمک خواهد کرد.

خصوصیات عدم تعادل چاکرای اول شامل: سنگینی ، لاغری ، یکنواختی زندگی، چاقی ، حرص و آز. توهمات ترسناک ، زندگی نامفهوم ، بی قراری، عدم حس امنیت در زندگی و زمین ، مشکلات جنسی.

چاکرای Root سالم می تواند زمینه پشتیبانی لازم برای عملکرد مناسب بقیه چاکراها را فراهم کند.

– شرایط مورد نیاز برای به دست آوردن مزایا از این فرمول:
برای به دست آوردن حداکثر مزایای استفاده از این فرمول ، اطمینان حاصل کنید که هنگام گوش دادن ، نشستن یا استراحت در مکانی آرام و آرام و چشمانتان هیچ اختلالی در کار نیست ، هنگام انتقال به حالت مراقبه ، روی نفس خود تمرکز کنید.

فقط خانواده ی کسی که این فایل را خریداری نموده است ،حق استفاده از این فایل را دارند.در غیر اینصورت ،شرعا و قانونا ممنوع است.


مبلغ واقعی 91,200 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 68,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 465

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

رسالت اعضای گروه ثروت بساز ، اینست که خوب زندگی کنیم و جهان را جای بهتری برای زندگی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما