آموزش قوانین ثروت آفرین و جذب ثروت ... روانشناسی ثروت و خودشناسی

ورود شما به این سایت طبق مشیت الهی بوده و هرگز اتفاقی نبوده است.به گروه ثروت بساز خوش آمدید.در این سایت، قوانین جذب ثروت و مشیت های ثروت آفرین را فرا میگیرید و باورهای ثروت ساز را جایگزین باورهای قبلی خواهید کرد.کسب پول و ثروت از رهگذر قانون جذب و خودشناسی

محل لوگو

فایل سابلیمینال رشد قد غیرمنتظره در هر سنی!


فایل سابلیمینال رشد قد غیرمنتظره در هر سنی!

گوش دهید و قد خود را افزایش دهید.

سابلیمینال رشد قد غیرمنتظره در هر سنی

Get a Growth Spurt unexpectedly! Grow Taller at any age unexpectedly

توضیحات سابلیمینال رشد قد غیرمنتظره در هر سنی

این Potion صوتی ایجاد شده است تا یک رشد قد غیرمنتظره به شما بدهد! برای همه سنین کار می کند و بسیار مؤثر است. اگر فکر می کنید سایر ساب های افزایش قد ما بسیار مؤثر هستند ، بنابراین شما در تعجب بزرگی از سرعت این یکی خواهید بود

روزانه و پشت سر هم گوش دهید تا بتوانید حرکت معجون را بسازد و نتایج قابل توجهی حاصل کند.
در زمان گوش دادن به گوش دادن به کارهای مختلف مانند تماشای تلویزیون ، مطالعه ، انجام کارهای مختلف یا کارهای دیگر ممکن است گوش کنید.
استفاده از هدفون اختیاری است.

نژاد ، جنسیت ، گفتار زبان ، کارما ، پیشینه مذهبی و اقامتگاه فعلی هیچ ارتباطی با ایجاد نتیجه ندارند.

به یاد داشته باشید ، ما به همه چیز پیرامون خود متصل هستیم. مواردی که روی آنها تمرکز می کنید برای شما ظاهر می شود. تمام آنچه شما نیاز دارید یک ذهن آزاد ، یک قلب اراده و یک میل صمیمانه برای وارد کردن چیزهای شگفت انگیز در زندگی شما است. و همیشه به یاد داشته باشید که مثبت اندیشی برای موفقیت تمرین جادویی شما ضروری است.

آیا هدفون / تلفن های گوش مورد نیاز است؟
نه ، اگرچه ممکن است متوجه آن نشوید ، هر هدفون در واقع فرکانس های کمی متفاوت را به هر گوش می فرستد. این باعث ایجاد “Potion Audio” در ذهن شما می شود ، فرکانس اساسی مورد نیاز برای تغییر امواج مغزی شما. اگر به ضبط ضربان دو گوشي بدون هدفون گوش كنيد ، باز هم نتيجه خواهد داشت.

– چگونه می توانم سریع نتیجه بگیرم؟
به سادگی خود را در موقعیت راحت قرار دهید و گوش دهید. این همه چیزی است که در آن وجود دارد! نیازی به انجام کار خاصی نیست. فقط بگذارید صدا شما را به یک سفر ببرد. به همین سادگی. می توانید در حالی که چند کار دارید و کارهای مختلفی را که باید انجام دهید گوش دادن به صدا است. با یک حجم کم راحت گوش کنید.
نتایج از نتایج فوری تا 6 ماه گوش دادن مداوم متغیر است و ارزش آن را دارد .

لطفا توجه داشته باشید که ما توصیه نمی کنیم در هنگام کار با ماشین آلات از ضبط استفاده کنید. همچنین باید از ویژگی های صوتی ویژه پخش کننده خود مانند Dolby Surround غیرفعال کنید.

استفاده از این صداها باید یک تجربه جالب و هیجان انگیز باشد. اگر واقعاً برای آنها شرایط روحی ندارید ، یک روز را پرش کنید. به خاطر داشته باشید هرچه بیشتر گوش دهید سریعتر نتایج ظاهر می شوند. گوش دهید تا به نتایج دلخواه خود برسید.

سایر توضیحات

این ساب نسخه آپدیت شده ساب قد شش اینچ است . دوستانی که از ساب شش اینچ استفاده میکنند در صورت تمایل میتونن این ساب جدید را جایگزین کنند بدون هیچ مشکلی و توقفی.

توصیه های لازم جهت دریافت نتایج بهتر

هر روز حداقل یک ساعت بصورت یکجا یا در طول روز به تناوب به همراه نوشیدن آب گوش داده شود.

فقط گوش کنید نیازی به دیدن نیست.

برای آقایان و خانم ها.

ابتدا به یک تقویت کننده گوش داده سپس این فایل صوتی را 3-6 بار گوش دهید. بهتر است که واقعاً همه تصدیقها را در ذهن ناخودآگاه خود جاسازی کنید تا نتایج بهتری کسب کنید.


مبلغ واقعی 91,200 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 68,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 394

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

رسالت اعضای گروه ثروت بساز ، اینست که خوب زندگی کنیم و جهان را جای بهتری برای زندگی کنیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما